Varen ble lagt i handlekurven din!

Til betaling Fortsett å handle

Betingelser

Kjøps og Leveringsbetingelser

 

Fraktkostnad:

Portotakst til kunder i Norge: 

Vi har fast portotakst på 89 kr på alle forsendelser. Vis det bestilles småting som kan sendes rimligere justerer vi dette ned manuelt og du får en ny ordrebekreftelse.

 Frakt til utlandet: Egne avtaler, ta kontakt for informasjon.

Vi er ikke ansvarlig for post/pakker som blir borte under postgang, ønsker du at varene dine skal bli sendt med sporing legg ved kommentar, du vil da bli tilleggsfakturert for den kostnaden.

 

 

 

 

 

 Frakt

Vi prioriterer å få varene ut så raskt som mulig. Ordrene blir sendt på billigste måte . Vi sender automatisk ut en mail når vi mottar ordren. Dere får mail når den er under behandling og om det er noen endringer, Når ordren sendes herfra så vil dere bli belasta på kort eller få faktura hos KLARNA, Om pakken blir sendt med sporingsnummer vil du få opplyst dette. Med sporingsnummer kan du sjekke hvor pakken er på postens sider,  http://www.posten.no/.  Da kan pakken også hentes uten pakkelapp når du ser den er ankommet ditt postkontor om du tar med deg pakkenummeret

 

Betaling:

Nytt: Nå velger du selv om du vil betale med kort, få faktura eller delbetaling, Faktura kommer fra KLARNA.

 

Angrerett og retur:

Varer kjøpt over Internett har du angrerett på i 14 dager. Angrerettskjema kommer på mail etter at du har bestilt og ordren er registrert hos oss. Ønsker du å benytte deg av angrefristen, må skjemaet fylles ut og legges med varene som returneres i sikker emballasje.  Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto. Retten til retur går tapt om varen er brukt eller åpnet, eller på annen måte forringet eller ikke i salgbar stand.

Jfr. Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgsted (angrerettloven) av 21.desember 2000 nr. 15.

 

Reklamasjon / Mangel ved varen

Hvis du skulle motta en ødelagt vare fra oss må du kontakte oss med en gang. Ta vare på emballasjen varen kom i, da vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.

Er pakken skadet ved mottak må man straks ta kontakt med posten/bring da det er de som er ansvarlig for pakker ødelagt/skadet under sending. Der må man skrive en skademelding på pakken. Alle pakker blir sendt fra oss skadefri og hvis man mistenker at varen har blitt ødelagt under sending er den posten/bring som er ansvarlig for å gi deg din erstatning. Ta kontakt med oss uansett med engang hvis dette har inntruffet. Det er viktig å ta vare på hele sendingen, innhold og emballasje for at varen skal bli erstattet. 

 

Tilgjengelighet av varer

Vi vil forsøke å oppdatere med varer og nyheter fortløpende. Vi har felles varebeholdning med butikken vår, og kan derfor bli utsolgt for enkelte produkter. Vi ønsker og ha siste nytt inn i nettbutikken, og vil derfor ikke ha de samme varene til enhver tid. Basis varer som kartong, lim, stempelutstyr er noe vi vil ha inne. Er det noe som mangler kan vi være midlertidig utsolgt.

 

Personsikkerhet

Scrappegarasjen lagrer ingen andre opplysninger enn hva vi trenger for å sende ut varer.

Orgnr: 913520831